tirsdag 19. juni 2012

Mer hårpynt


Dere som ikke har små jenter er kanskje lei av at jeg snakker om hårpynt.. Men jeg må jo bare vise frem de fine hårbåndene vi var så heldige å få fra Dukkemor - hårpynt til små prinsesser.


Jeg hadde et lite fotooppdrag i dag. Og da benyttet jeg sjansen til å prøve ut de fine hårbåndene på min egen lille prinsesse etterpå.


Var de ikke fine? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd, og kommer til å bruke de både når lillesøster skal være fin og til fotooppdrag. De kom kanskje ikke så godt frem på alle bildene her, men jeg lover at de er veldig fine! Favoritten min er kanskje den som lillesøster smaker på :)

Dukkemor lager også på bestilling, om du har noen spesielle ønsker.

4 kommentarer:

mammaKine sa...

WOW! For noen vakre bilder. Av en vakker liten jente :-)

Karin Pedersen | KarinFoto sa...

Wow kjempefine hårpynt og så nydelige bilder!! Så fantastisk nydelige blå øyne! Fine bildevinkler også :)
Til søndag skal jeg få fotografere ei nyfødt prinsesse, gleder meg så utrolig.

Pia sa...

Skriver det vel hver gang, men - hun er så søt!!!

Kirsti sa...

Kjempefine bilder og for et blikk på bilde nr 1!!! Kjempesøt ;) og veldig tøffe hårbånd.

Kirsti