onsdag 5. november 2014

Merkelapper - giveaway



Har du lyst på merkelapper til å merke klær/ting og tang? Merkelappene fra www.dinmerkelapp.no har vunnet best i test, og fås både som strykelapper og klistremerker. De selger også fargelapper, i mange fine farger. Selv valgte jeg en pakke med både stryke- og klistrelapper, i sort hvitt. De måtte jo matche merkelappene som de to eldste har ;) Og siden storesøsknene har dyr på sine lapper, så fikk minstesøster en kattepus på sine (jeg har for anledningen fjernet etternavnet fra bildet).

Legg igjen en kommentar på innlegget, om du ønsker det merkelapper, så trekker jeg en heldig vinner om litt!

Og for ordens skyld, så er innlegget sponset av dinmerkelapp.no

Jeg har også trukket en vinner av tatoveringer fra boldstatements.no , og det ble Siri, som skrev: "Tatoveringer er alltid en slager! Alle figurer er like aktuelle her i huset! :-)" Jeg lurer nesten på om ikke det var Siri som vant et sushisett fra Godfisk nettopp også. Haha, sånn går det når random.org trekker. Send meg en mail, Siri, så kommer det tatoveringer i posten om litt :)

41 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jeg vil gjerne vinne :-)

Mamma Marianne sa...

Vi er snart tomme for merkelapper, så det hadde passet bra med noen nye ��

Anonym sa...

Ja, nye merkelapper trengs. Hadde ikke trodd det var så mye å merke, men det er jo stadig noe.

martine@svarstad.com

Bente sa...

Vil gjerne ha merkelapper jeg og!

Anonym sa...

Supert med merkelapper. :) Hadde passet bra med nye.

Anonym sa...

Forrige kommentar var min. Kari.:)

Anonym sa...

Hei,
Vi har alltid bruk for merkelapper, Demi vil gjerne ha navn på alt:)

Ann Kristin sa...

Jeg vil gjerne vinne siden lille snuppa mi snart begynner i bhg :))

Christine K sa...

Jeg vil vinne :)

Pepperkakefjellet sa...

Navnelapper er forbruksvare - så ja takk :) Vi er med!

mywoolyadventure sa...

Akkurat det vi trenger påfyll av, så her hiver jeg meg med:)

Lillian sa...

Ja takk! Vi trenger nye til vi flytter hjem :D

Førstereis sa...

Ja takk, trenger stadig påfyll!

Monica's Verden sa...

Ja prøver gjerne lykken :)
Merkelapper er noe som det går mye av.
Hilsen Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Miip sa...

Har ikke prøvd disse, men med to jenter i bhg og skolealder i hus er merkelapper et must :) Blir gjerne med på trekning :)

Unknown sa...

Ja tusen takk! Sånne trengrr vi nå :-)

Pia sa...

Merkelapper er alltid bra å ha!

Anonym sa...

Ny konkurranse -det liker vi! Vil gjerne ha merkelapper :-)

Anonym sa...

Merkelapper er et must , så jeg prøver lykken. Mvh Hilde

Linda sa...

Ja takk,veldig gjerne:-)

Beate sa...

Jeg har alltid bestilt navnelapper fra Askeladden så hadde vært kjekt å sjekke ut disse :)

Tina T sa...

Med seks barn så er vi storforbrukere av merkelapper, så det hadde vært helt suverent :)
tina.triger@live.com

Anonym sa...

Hei!
Med nytt barnebarn så hadde dette vært superkjekt :)

verm@hotmail.no

Kirsti sa...

Jeg vil vinne merkelapp. Trenger til alle tre !! Kirsti

Unknown sa...

Gjerne! Har snart brukt opp alle med navnet til lillesøster ;)
Camilla, skogsmusa@hotmail.no

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med, med tre små i hus går det endel merkelapper ;)

Anonym sa...

Glemte epostadressen :p snefrid1@msn.com

Anonym 8. november 2014 kl. 07.41.

Anonym sa...

De strykefriemerkelappene er helt geniale. Borte er den store merkejobben med strykejernet. Så ja takk, tror ikke jeg kan få for mange merkelapper!

Anonym sa...

Hei. Vi har alltid bruk for fleire navnelapper.
camflat@hotmail.com

Anonym sa...

Eg vil gjerne vinne navnelapper.
Helsing Elna
elna.mf@gmail.com

Anonym sa...

Eg og vil gjerne vinne.
Helsing Karina
karinaflatoy@gmail.com

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med i trekningen. Merkelapper er bra å ha :)

i_Sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Merkelapper får man aldri nok av!

mvh kathrineantonie@hotmail.com

Anonym sa...

Eg vil gjerne ha merkelapper til jentene mine.
juanitocolima@hotmail.com

Anonym sa...

Heil tomt her, så d hadde passa perfekt;)
june_o81@yahoo.no

birgitte sa...

Vi ønsker oss nye merkelapper :)

bk_bv@hotmail.com

Unknown sa...

Ja takk, vil ha merkelapper :)

Anonym sa...

Ja, vil veldig gjerne vinne :-)
Anne

Anonym sa...

Sånne trengs stadig vekk ;)

Hilsen Marianne og guttan

lajlah sa...

Merkelapper er eit must i huset med mine "tres amigos" ;-) .

Mariann sa...

Jeg slenger meg på i siste liten, og håper på vinnerlykke :)