torsdag 8. september 2016

Hverdagsstress


Ohlala, i dag kjente jeg på hverdagsstresset her. Jeg var på et jobbmøte på den andre siden av byen i dag, og visste at jeg ikke hadde mulighet til å rekke barnehagen. Det hadde heller ikke far i huset mulighet til, da han også måtte jobbe sent. Heldigvis fikk vi ordnet med at broren min hentet eldste og yngste mens en venninne tok med seg mellomste. Det var bare det at da jeg kom for å hente de rundt kl 18 så var de så fornøyd med å være der de var at de var lite fornøyd med å bli hentet. Og da vi endelig svingte opp i oppkjørselen her kom jeg plutselig på at storebror hadde sin første svømmetrening ti minutter senere. Heldigvis var pappaen i huset rett rundt hjørnet, så vi kunne kaste oss i bilen og kom ti minutter for sent til svømmingen. Puh, da var det en svett og sulten mamma som satt på sidelinjen og så på! Heldigvis så har jeg verdens beste samboer som lagde dødsdigg kyllingpai mens vi var borte. Så da vi kom hjem var minstemor i seng (hun hadde riktignok ikke sovnet, og kom opp x-antall ganger mens vi spiste) og paien var ferdig.

Jeg må si at jeg er fornøyd med å bare jobbe 50% om dagen altså. Det er ufattelig deilig å slippe sånn stress som det der hver dag! 

Ingen kommentarer: