tirsdag 20. september 2016

Og sånn går no dagan


Her i huset er det lite nytt å berette om. Tiden flyr som alltid litt for fort avgårde, og vi rekker ikke å kjede oss. Barna trives heldigvis godt både i barnehagen og på skolen og vi har generelt lite å klage på. Jeg tenker stadig at jeg kan skrive noe om at jeg synes det høres fint ut med leksefri skole, hva jeg tenker om kroppspresset i samfunnet, kjøpepress blant barna, dele gode middagstips eller bare å forkynne enda mer om at man må nyte hver dag man er så heldig å leve sammen med sine kjære. Men så blir det gjerne med tanken, for det er liksom alltid så mye annet som tar opp tiden min.

I dag skal jeg ihvertfall komme med et aldri så lite tips. For denne Pokemon go farsotten som har tatt verden med storm, den er jo ikke så dum altså. Her er ihvertfall barna ute på 1-2-3 hvis vi spør om vi skal ut og gå tur om dagen, og hva er vel bedre enn det??

Ingen kommentarer: